شعر عاشقانه احساسی کوتاه

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

شعر عاشقانه و احساسی به تو عادت کرده بودم

http://up.eshgheto.ir/up/eshgheto1/Pictures/601e9e9da6768942337814a1c1992503-425.jpg

به تو عادت کرده بودم
اي به من نزديک تر از من
اي حضورم از تو تازه
اي نگاهم از تو روشن
به تو عادت کرده بودم
مثل گلبرگي به شبنم
مثل عاشقي به غربت
مثل مجروحي به مرهم
لحظه در لحظه عذابه
لحظه هاي من بي تو
تجربه کردن مرگه
زندگي کردن بي تو
من که در گريزم از من
به تو عادت کرده بودم
از سکوت و گريه شب
به تو حجرت کرده بودم
با گل و سنگ و ستاره
از تو صحبت کرده بودم
خلوت خاطره هامو
با تو قسمت کرده بودم
خونه لبريز سکوته
خونه از خاطره خالي
من پر از ميل زوالم
عشق من تو در چه حالي



عکس عاشقانه دختر و پسر در آغوش هم

یه حسی دارم اینروزا

پراز ترس و پر از تردید

مثل حس اولین دیدار

پر از عشق و پر از تشویش

 

دلم عاشق شدن میخواد

زیر بارون پاییزی

وقتی دستات تو دستامه

توی دشتای شالیزی

 

اما حیف که دیگه نیستی

دوباره تنهاییه سهمم

اما حیف که دیگه رفتی

من اینو ،اما نمیفهمم

 

یه حسی دارم اینروزا

پر از بغض و پر از دردم

تنم میلرزه مثل بید

هوا گرمه و من سردم

 

هنوزم وقت دیدن عکسات

میشینه لبخند روی لبهام

هنوز تویی تک ستاره ی قلبم

تویی رویای تو شبهام

 

بدون رفتی و این شهر

برام مثل یه زندونه

تو خوش باشی عشق من

منم مجنونه دیوونه

 

یه حسی دارم اینروزا

پر از غصه،پر از کینه

دیگه هیچ عشقی،هیچوقت

توی قلبم نمیشینه

شعر سروده شده توسط سر کار خانم "مینو امینی"



شعر عاشقانه چشم تو از فریدون مشیری

کاش می‌دیدم چیست
آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است
آه وقتی که تو لبخند نگاهت را
می‌تابانی

بال مژگان بلندت را
می‌خوابانی
آه وقتی که  توچشمانت
آن جام لبالب از جان‌دارو را
سوی این تشنه جان سوخته می‌گردانی
موج موسیقی عشق
از دلم می‌گذرد
روح گل‌رنگ شراب
در تنم می‌گردد
دست ویرانگر شوق
پرپرم می‌کند ای غنچه رنگین، پرپر



عکس عاشقانه تنهایی

نمی دونی تو این روزا چقدر از زندگی سیرم

دارم می میرم از اینکه تو رفتی و نمی میرم

 

نمی دونی تو این روزا چقدر یاد تو می افتم

ته دنیام نزدیکه نگاه کن کی بهت گفتم

 

کجا باید برم بی تو، تویی که قدّ ِ دنیامی

که هر جایی رو می بینم نبینم پیش چشمامی

 

برم هر جای این دنیا شبم با بغض دمسازه

آخه هر جا یه چیزی هست منُ یاد تو بندازه

 

نمی دونم تو این برزخ کی از این درد می میرم

نمی دونم چرا یک شب فراموشی نمی گیرم

 

منُو اینجا بکُش وقتی قراره تازه رویا شی

اگه تا آخر دنیا قراره تو دلم باشی....

 



 

شعر عاشقانه و زیبا از خانوم مینو بدیعی تقدیم به شما

شعر نو عاشقانه از مینو بدیعی | wWw.eshgheTo.ir

باور نمی کنم که بروی
از همه خیالهای دور و نزدیکم
ازهمه رویاهایم
ازهمه انتظارهایم
جرقه ای بودی درشبی تیره
اینک باور نمی کنم که بروی
کاش با دستانم سدی میساختم
کاش با گریه چشمانم ،
سیلاب به راه می انداختم
کاش مژه هایم را خاربیابان می کردم
که تو نروی
زمستان رفته است
و شکسته است
بهار می آید
و تو...
نه ، باور ندارم که می روی



شعر عاشقانه باورم نمیشه | WWW.eshgheto.IR

باور نكردي عشقمو ،راضي شدي ببيني شكستمو                      

رنجوندی تو قلب خستم رو،با این که دیدی پر و بال بستم را

   تو كه ميگفتي ميموني تا هميشه كنارم

                       حالا نيستي كه ببيني جز تنهايي كس ندارم

                                     گفتي كه عاشقمي هميشه ،كسي براي تو من نميشه

                 حالا ميفهمم كه شبيهم به تموم دنيا هنوزم باورم نميشه

چطوري شد ،كه كندي دلتو از من به زودي                

 


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اذبی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 14 اسفند 1393برچسب:شعرعاشقانه"غمگین"فقط درهوتارگو, | 19:1 | نویسنده : شاهرخ خان |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.